در رستوران دارچین کیش چه بخوریم؟

5/5
آنچه در مطلب میخوانید:
معرفی رستوران دارچین کیش

یکی از دلایل سفر و رفتن به شهر‌های جدید، تجربه غذا‌هایی خاص است. این شیوه از خوشگذرانی بیشتر مخصوص افرادی است که عاشق رستوران گردنی و خوردن غذا هستند. رستوران دارچین کیش، یکی از معروف‌ترین غذاخوری‌های این جزیره است با منوی غذایی متنوع است. وجود چنین رستورانی در جزیره گردشگری کیش، خود می‌تواند دلیلی برای رفتن به این شهر جنوبی کشور باشد.

اما قبل از راهی شدن و بستن بار و بندیل سفر، باید به فکر رزرو اتاق و خرید بلیط باشید. اما چون جزیره کیش در بخش جنوبی کشور و میان آب‌های خلیج فارس قرار دارد، بهتر است که از هواپیما استفاده کنید. مثلاً مسافران اهل تبریز می‌توانند با خرید بلیط تبریز کیش، مستقیماً خود را به این جزیره برسانند. اما واقعاً رستوران دارچین کیش چه چیزی دارد که این همه طرفدار پیدا کرده است؟ در ادامه با این رستوران و غذا‌های خوشمزه آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

معرفی رستوران دارچین کیش
معرفی رستوران دارچین کیش

معرفی رستوران دارچین کیش و تاریخچه آن

کسانی که تجربه سفر به کیش را دارند به خوبی می‌دانند که تنوع جاذبه‌های این جزیره به قدری است که زمان از دست آدم خارج می‌شود. یعنی اغلب مسافران دوست دارند تا دیروقت در جا‌های دیدنی کیش گشته و فقط برای استراحت به هتل بروند. یکی از این جا‌های دیدنی و پرطرفدار، رستوران دارچین کیش است. این رستوران از سال‌ها پیش در جزیره وجود داشته و با شعار پخت غذا با مواد اولیه تازه و با کیفیت، فعالیت خود را آغاز کرده است. در ترکیب غذا‌های این رستوران هیچ گونه ماده نگهدارنده‌ای وجود ندارد و طعم خوراکی‌های سرو شده در این مجموعه متفاوت‌تر از تمامی رستوران‌های کیش است.

دکوراسیون رستوران دارچین در اوج سادگی خود، بسیار آرام بخش و خاص است. از طرفی دیگر، موقعیت بسیار مناسب هتل به شما این امکان را می‌دهد تا بعد از غذا و یا قبل از سرو آن یک پیاده روی کوچک در ساحل داشته باشید. این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا مسافری که عازم کیش شده، سرو غذا در چنین رستورانی را به غذاخوری‌های هتل ترجیح دهد.

رستوران با وجود سابقه کاری کم خود، توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. مثلاً اگر شما در تعطیلات‌های شلوغ به رستوران دارچین بروید، حداقل باید یک ساعت در صف بمانید؛ که البته به خاطر کیفیت غذا‌هایش ارزش معطل شدن را هم دارد.

این مطلب هم مطالعه کنید: بهترین کافه های تهران برای تولد

منو غذایی رستوران دارچین کیش

خب پس از اینکه نوبت ما رسید، سؤال اینجاست که در رستوران دارچین کیش چه بخوریم؟ اینکه کدام غذا را انتخاب کنید، بستگی به نظر شخصی شما دارد. البته پربار بودن منوی رستوران هم باعث شده تا دست شما در انتخاب غذا باز باشد.

چون در منوی رستوران دارچین، انواع مختلفی از غذا‌های ایرانی و بین‌المللی وجود دارد. نکته مهم در خصوص این رستوران، تاکید آن بر تازگی و ارگانیک بودن مواد اولیه غذا است. یعنی از غذا‌های گوشتی و اصلی رستوران گرفته تا نوشیدنی و دسر‌ها، همگی در بهترین سطح کیفی ارائه می‌شوند. اما شاید بد نباشد تا با برخی از غذا‌های محبوب این رستوران آشنا شویم:

۱ – غذا‌های دریایی

همجواری با دریا باعث شده تا شاهد لیست کاملی از غذا‌های دریایی در منوی رستوران دارچین باشیم. چون بیشتر مسافران دوست دارند تا همزمان با سفر به جزیره کیش، طعم و مزه غذا‌های درسایی را تست کنند. کلم برگ‌های ماهی، سالمون گریل شده، شاه میگو، تن ماهی‌های متنوع و خوراک میگو، همگی از بهترین غذا‌های دریایی این رستوران هستند.

۲ – کباب و خورشت

یکی از دلایل معروف بودن این رستوران، به خاطر کباب‌های خوشمزه آن است. سرآشپز رستوران دارچین برای تهیه این کباب‌ها، از بهترین گوشت و ادویه جات استفاده می‌کند. چهار مدل مختلف از کباب برگ، میگو کباب، جوجه کباب و کباب کوبیده در این رستوران وجود دارد. علاوه بر این کباب‌ها، چند مدل خورشت مانند قورمه سبزی، قیمه و فسنجان هم در منوی رستوران دارچین یافت می‌شود.

منو غذایی رستوران دارچین کیش
منو غذایی رستوران دارچین کیش

۳ – غذا‌های گیاهی

مدیریت رستوران حتی به فکر مسافران گیاهخوار خود هم بوده و چند مدل غذا را برای آن‌ها تدارک دیده است. چندین مدل مختلف از سوپ و سالاد، برای این گروه از مسافران وجود دارد.

۴ – غذا‌های بین‌المللی

در بین مسافران حاضر در کیش، گردشگران خارجی هم وجود دارد. شاید این گروه از مسافران دوست داشته باشند تا در سفر به کیش، غذا‌های بین‌المللی را سفارش دهند. البته در بین گردشگران ایرانی هم هستند مسافرانی که عاشق خوردن چنین غذا‌هایی باشند. پاستا، ساندویچ، برگر و پیتزا، چهار نمونه از غذا‌های بین‌المللی هستند که در رستوران دارچین سرو می‌شود.

رفتار پرسنل رستوران دارچین کیش

آنچه که باعث شده تا رستوران دارچین کیش بر سر زبان‌ها بیفتد، صرفاً کیفیت غذا و تازه بودن مواد اولیه آن‌ها نیست. بلکه بخشی از این محبوبیت، به خاطر اخلاق خوب و حرفه‌ای بودن پرسنل آن است. پرسنلی دلسوز که از همان لحظه ورود به رستوران تا سرو غذا و تسویه صورتحساب، با رویی باز از مسافران رستوران استقبال می‌کنند. آنچه که در این رستوران اولویت دارد، تأمین نیاز مشتری و خواسته‌های آن به بهترین نحو ممکن است.

این افراد به پشتوانه سال‌ها تجربه در رستوران داری، خدماتی با کیفیت را به مشتریان ارائه می‌دهند. تمامی نیاز‌های مشتریان با برخوردی صمیمانه و دوستانه از جانب پرسنل رستوران جواب داده خواهد شد. این پرسنل تمام سعی خود را به کار می‌گیرند تا مسافران کیش، تجربه‌ای خوشایند از حضور در رستوران دارچین داشته باشند. شاید همین تجربه خوشایند هم باعث شده تا شما بلیط تبریز کیش یا هر بلیط دیگری را خریده و خود را به جزیره کیش برسانید.

قیمت غذا در این رستوران

بیشتر علاقمندان به رستوران گردی می‌دانند که قیمت غذا در چنین رستوران شیکی، بیشتر از یک رستوران عادی است. البته بالا بودن قیمت‌ها در رستوران دارچین منطقی است؛ چون این هزینه اضافی به خاطر کیفیت غذا و خدمات دریافتی متمایز این مجموعه است. البته در حالت کلی، قیمت غذا‌ها بر اساس نوع و اندازه آن محاسبه می‌شود. ولی برای اطلاع دقیق از این قیمت‌ها، می‌توانید با خود رستوران تماس گرفته و یا آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

سخن نهایی

دلیل ما برای معرفی رستوران دارچین و معرفی غذا‌های آن، صرفاً به خاطر کیفیت غذا و حرفه‌ای بودن پرسنل آن نبود. آنچه که برای ما اهمیت داشت، نظرات مثبت مسافرانی بود که از تجربه‌های خوشایند خود در این رستوران گفته بودند. تعداد زیادی از این افراد ترجیح می‌دادند تا با وجود ساعت‌ها معطلی، دوباره غذا‌های رستوران دارچین را امتحان کنند. یا کیفیت غذا به قدری نظر آن‌ها را به خود جلب کرده بود که اصلاً به بالا یا پایین بودن قیمت آن اهمیت نمی‌دادند. ‌امیدوارم برای شما هم قسمت شود که سفری به کیش داشته و نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید. برای رزرو بلیط قطار و هواپیما هم، می‌توانید از سایت فلای تودی استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *