چند قابلیت منحصر به فرد مسیریاب بلد که شاید نمی‌دانستید!

5/5
آنچه در مطلب میخوانید:
قابلیت‌ های مسیریاب بلد

آیا مهم‌ترین ویژگی‌های نقشه بلد را می‌دانید؟ محبوبیت برنامه‌های مسیریاب داخلی در سال‌های گذشته افزایش قابل‌توجهی داشته که یکی از این برنامه‌ها، نقشه و مسیریاب بلد است. با وجود گسترش استفاده از این آپ، برخی افراد هنوز از تمام قابلیت‌ های مسیریاب بلد مطلع نیستند و روی آن‌ها تسلط ندارند.

اگر به دنبال بهترین مسیریاب ایرانی بدون اینترنت هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

معرفی بلد مسیریاب بلد

بلد یکی از معروف‌ترین و پرطرف‌دارترین مسیریاب‌های ایرانی است. این برنامه مدتی است که به دوران اوج خود رسیده و دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است.

مسیریاب بلد با درنظرگرفتن ترافیک آنلاین و کمترین زمان رسیدن به مقصد به‌صرفه‌ترین مسیر را به کاربران پیشنهاد می‌دهد و آن‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن به مقصد موردنظر می‌رساند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قابلیت‌ های مسیریاب بلد به سایت پیامسرا سر بزنید.

قابلیت‌ های مسیریاب بلد
قابلیت‌ های مسیریاب بلد

قابلیت‌ های مسیریاب بلد

اپلیکیشن بلد جزو یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها بوده که می‌توان آن را در گروه بهترین برنامه‌های مسیریابی جای داد. مسیریاب بلد به‌منظور راحتی کاربران برای پیداکردن سریع‌تر موقعیت‌های مکانی تعبیه شده است. برخی از قابلیت‌ های مسیریاب بلد به شرح موارد زیر هستند.

ترافیک لحظه‌ای و زمان رسیدن

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌ های مسیریاب بلد، ترافیک لحظه‌ای و زمان رسیدن به مقصد است. هنگام مسیریابی با اپلیکیشن بلد، محدوده‌های طرح ترافیک مشخص شده و به‌راحتی می‌توانید از مسیرهای جایگزین که توسط این برنامه به شما پیشنهاد می‌شود، استفاده نمایید تا بتوانید مناسب‌ترین مسیر را انتخاب کنید.

حمل‌ و نقل عمومی

مورد بعدی از قابلیت‌ های مسیریاب بلد، حمل‌ونقل عمومی است. بلد بخشی از قابلیت‌های خودرو برای رانندگان و بخشی دیگر را برای افرادی طراحی کرده که از سرویس‌های حمل‌ونقل عمومی استفاده می‌کنند. برتری این اپلیکیشن آنلاین نسبت به دیگر نقشه‌های موجود، قابلیت مسیریابی ترکیبی آن است.

حمل‌ و نقل عمومی یکی از قابلیت‌ های مسیریاب بلد
حمل‌ و نقل عمومی یکی از قابلیت‌ های مسیریاب بلد

زمانی که افراد مقصد خود را مشخص کنند با پیشنهادهای مختلفی برای استفاده از سیستم حمل‌ونقل عمومی روبرو می‌شوند که شامل استفاده از تاکسی، مترو، اتوبوس و پیاده‌روی کوتاه می‌شود. (فعلاً در تهران و به‌زودی در همه کلان‌شهرها)

جست‌ و جوی دقیق

مورد مهم دیگر از ویژگی‌های نقشه بلد مربوط به جست‌وجوی دقیق مسیرهاست. اپلیکیشن بلد یک نقشه کاملی بوده که شما می‌توانید مکان‌های موردنیاز خود مثلاً نزدیک‌ترین رستوران، پمپ‌بنزین، بانک، سوپرمارکت، ایستگاه‌های مترو اتوبوس و… را در بلد جست‌وجو و پیدا کنید.

دستیار صوتی

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌ های مسیریاب بلد، دستیار صوتی این برنامه است. این قابلیت بلد اسم خیابان‌ها و معابر را برای شما می‌خواند؛ بنابراین مواقع رانندگی دیگر نیازی به نگاه‌کردن صفحه گوشی ندارید! فارسی بودن زبان این اپلیکیشن آنلاین موجب شده که صمیمیت بیشتری میان‌ برنامه و کاربران آن شکل بگیرد.

طراحان مسیریاب بلد به تنوع نوع زبان هم بی‌توجه نبوده‌اند. به همین دلیل علاوه بر صدای فارسی که جزو اصلی‌ترین ویژگی‌های نقشه بلد محسوب می‌شود، صداهای ترکی، عربی و کردی هم به این اپلیکیشن اضافه شده است تا کاربران هم بتوانند ‌زبان موردنظر خودشان را در این اپلیکیشن مهم داشته باشند.

اطلاعات به‌روز مراکز واکسیناسیون

مورد دیگر از قابلیت‌ های مسیریاب بلد، اطلاعات آپدیت شده مراکز واکسیناسیون است. شما می‌توانید اطلاعات کامل و به‌روز مراکز واکسیناسیون شامل نوع واکسن، دوز تزریقی، واجدین شرایط، شلوغی، خلوتی و… را در کلان‌شهرها ببینید.

اطلاعات به‌روز مراکز واکسیناسیون یکی از قابلیت‌ های مسیریاب بلد
اطلاعات به‌روز مراکز واکسیناسیون یکی از قابلیت‌ های مسیریاب بلد

 طرح‌های ترافیک

دومین مورد از ویژگی‌های نقشه بلد می‌توان به طرح‌های ترافیک اشاره کرد. اپلیکیشن بلد برای مسیریابی طرح ترافیک، طرح کاهش آلودگی و طرح زوج و فرد کل شهرهای مختلف ایران را در نظر می‌گیرد و به‌صرفه‌ترین مسیر را به شما پیشنهاد می‌کند.

نقشه آفلاین

نقشه آفلاین مهم‌ترین ویژگی‌های نقشه بلد محسوب می‌شود. با اپلیکیشن بلد می‌توانید بدون دستیابی به اینترنت به نقشه و مسیرها دسترسی داشته باشید.

به‌این‌ترتیب در مواقعی که امکان استفاده از اینترنت همراه برای شما مقدور نیست به‌راحتی می‌توان از این ویژگی اپلیکیشن برای مسیریابی و رسیدن به مقصد استفاده کرد. باید دقت داشته باشید که در صورت عدم استفاده از اینترنت، امکان مشاهده ترافیک خیابان‌ها و جاده‌ها وجود نخواهد داشت.

بازاریابی مکانی

بازاریابی که جزو رایج‌ترین ویژگی‌های نقشه بلد محسوب می‌شود به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از ابزارها و امکانات تبلیغاتی مکانی، برنامه‌های بازاریابی مکانی مؤثری را برای کسب‌وکار خود طراحی و اجرا کنید.

به‌علاوه می‌توانید تبلیغات مکانی، کوپن‌های تخفیفی محدود به منطقه و بقیه روش‌های بازاریابی مکانی را استفاده کنید تا مشتریان جدید را جذب کرده و ماندگاری مشتریان فعلی را نیز افزایش دهید.

رقابت‌پذیری بالا

مورد ویژه مهم دیگر از قابلیت‌ های مسیریاب بلد که بسیار حائز اهمیت بوده، رقابت‌پذیری بالای این برنامه است. با استفاده از این اپلیکیشن و تبلیغات مکانی، می‌توانید در رقابت با رقبای خود برتری داشته باشید.

با نشان‌دادن موقعیت مکانی دقیق و ویژگی‌های منحصربه‌فرد مانند تخفیف‌ها و خدمات ویژه، کاربران می‌توانند تشویق شوند که از برنامه شما استفاده کنند.

استفاده‌های متناسب با نیاز روز

آخرین مورد از ویژگی‌های نقشه بلد، استفاده‌های مناسب با نیاز روزانه است. هر روزه امکانات جدیدی متناسب با نیازهای روز به اپلیکیشن بلد اضافه می‌شود. با افزایش تقاضا برای فعالیت در زمینه بورس طراحان این برنامه قابلیتی را برای دسترسی سریع‌تر به کارگزاری‌های بورس در این نقشه اضافه کرده‌اند.

این برنامه صرفاً نقش یک ربات برای مسیریابی افراد به مقصد را برعهده ندارد؛ بلکه در مواردی مانند بحران‌های اجتماعی، مراسمات جمعی و فعالیت‌های مشارکتی، مسئولیت مهمی برای آسایش مخاطبان ایفا کرده است.

خلاصه‌ای از مقاله

در زندگی امروزی و شلوغی شهری یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های افراد مربوط به مشکلات ترافیکی و چگونگی فرار از این ترافیک است. حال که با قابلیت‌ های مسیریاب بلدآشنا شدید، امیدواریم تا حدودی به این موضوع پی برده باشید که وجود این اپلیکیشن می‌تواند کار افراد را راحت کند.

ازاین‌رو اپلیکیشن مسیریابی بلد ارائه شده که به کاربر در پیداکردن بهترین مسیر برای رسیدن به مقصد کمک شایانی می‌کند. از اینکه تا پایان مقاله مربوط به ویژگی‌های نقشه بلد با ما همراه بودید، بسیار متشکریم.

سؤالات متداول

  1. آیا بدون استفاده از اینترنت امکان مشاهده ترافیک خیابان‌ها و جاده‌ها در برنامه بلد وجود دارد؟
    خیر در صورت عدم استفاده از اینترنت، این امکان وجود ندارد.
  1. اپلیکیشن بلد چه نوع صداهایی را پشتیبانی می‌کند؟
    علاوه بر صدای فارسی، صداهای ترکی، عربی و کردی هم به این برنامه اضافه شده است.
  1. با برنامه بلد چه مکان‌هایی را می‌توانید پیدا کنید؟
    مکان‌هایی مانند نزدیک‌ترین رستوران‌ها، پمپ‌بنزین، بانک، سوپرمارکت، ایستگاه‌های مترو اتوبوس و…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *