بهترین کافه های تهران برای تولد

5/5
آنچه در مطلب میخوانید:
بهترین کافه های تهران برای تولد

اگر به دنبال برگزار کردن جشن تولدی به یادماندنی برای خود یا عزیزانتان هستید و نمی‌توانید در خانه خودتان این کار را انجام دهید، انتخاب یک کافه یا رستوران مناسب می‌تواند روزی خاطره‌انگیز برای شما رقم بزند.در این مقاله از پیام سرا، بهترین کافه های تهران برای تولد را معرفی می‌کنیم.‌ همچنین به بررسی امکانات کافه های تولد می‌پردازیم. امروزه با توجه به مسائلی مانند محدودیت‌های مسکونی، کمبود فضا و مشکلات مرتبط با تمیز کردن و آماده‌سازی محیط در خانه، انتخاب مکان خارجی برای برگزاری تولد معمولاً مورد ترجیح قرار می‌گیرد.

بهترین کافه های تهران برای تولد
بهترین کافه های تهران برای تولد

کافه روکالانژ

کافه روکالانژ یکی از بهترین کافه های تهران برای تولد است. این مکان شیک، از امکانات بسیار مناسبی برخوردار است. دو بخش داخلی و نیمه سرپوشیده دارد که با سقف متحرک قابل تنظیم است. این کافه در مجتمع تجاری پارک سنتر واقع شده و از پارکینگ اختصاصی در این مجتمع برخوردار است؛ بنابراین مشکلات پارکینگی نگرانی نخواهید داشت.

می‌توانید انتخاب کنید که آیا خودتان میز و کیک را تزئین کنید یا به کافه بسپارید. اما توصیه می‌شود که قبل از رفتن به کافه، رزرو انجام دهید؛ زیرا این کافه معمولاً شلوغ است و در صورتی که تعداد زیادی مهمان داشته باشید، ممکن است لازم باشد برای یافتن یک میز خالی، صبر کنید.

منوی این کافه متنوع و شامل غذاهای مختلفی از سوشی و غذاهای آسیایی تا پیتزا، استیک و ماهی می‌شود. اگرچه قیمت‌ها نسبتاً بالا هستند، اما شما انتخاب‌های زیادی برای غذا، دسرها، نوشیدنی‌ها و حتی قلیان دارید.

این کافه دارای ویژگی‌های بسیار مثبت است. در این کافه، علاوه بر فضای زیبا و آرامش‌بخش، موسیقی زنده و دی‌جی همیشه در اختیار مشتریان است. این برنامه‌ها معمولاً از عصر تا شب اجرا می‌شوند و حال و هوای مکان را به شکلی جذاب و متنوع ارائه می‌دهند. چه در روز چه در شب، کافه این امکان را فراهم می‌کند تا لحظاتی دلچسب و خوب را تجربه کنید.


کافه نگیما

کافه نگیما یکی از جدیدترین و بهترین کافه های تهران برای تولد، دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی در تهران شناخته می‌شود. پرسنل این کافه خونگرم و خوش‌برخورد هستند. اگر با اتومبیل شخصی به اینجا می‌روید، نیاز به نگرانی در مورد جای پارک ندارید؛ زیرا که کافه نگیما دارای امکانات کافه های تولد چون پارکینگ است.

منوی این کافه بسیار متنوع و باکیفیت بوده و شامل انواع پیش‌غذا، اسپرسو، کاپوچینو، چای و دمنوش، صبحانه‌های مختلف، غذاها و سالادها، کیک و دسر، فراپه و شیک، اسموتی و نوشیدنی‌های سرد می‌شود. دکوراسیون این کافه نیز مدرن و پاپ است.

کافه نگیما تهران
کافه نگیما تهران

کافه روبرتو

کافه های تهران برای تولد برای تولد در منطقه پاسداران هستید، می‌توانیم به شما کافه روبرتو را پیشنهاد دهیم. کافه روبرتو با محیطی شاد و دکوراسیون جذاب خود، یکی از  کافه های تهران است که برای تولد احساس خوشحالی و راحتی را برایتان به ارمغان می‌آورد و همچنین برای گرفتن عکس‌های زیبا در روز تولد مناسب است.

از نظر مشتریان، کافه روبرتو به عنوان یکی از بهترین کافه های تهران برای جشن تولد شناخته می‌شود. اینجا پیشنهادی مناسب برای انتخاب شیک‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه دارد. برای برگزاری مراسم تولد در این کافه، حتماً از یک یا دو روز قبل رزرو کنید. لازم به ذکر است که تزیین میز به عهده‌ی خود شما خواهد بود.

کافه روبرتو انواع کیک‌های تازه و خوشمزه را روزانه ارائه می‌دهد؛ اما اگر تمایل دارید، می‌توانید خودتان کیک از بیرون تهیه کنید. این کافه دارای پارکینگ اختصاصی و قیمت‌های آن نیز مناسب و مقرون‌به‌صرفه است.

کافه روبرتو تهران
کافه روبرتو تهران

کافه رستوران شانلی

اگر به دنبال یک مکان برای جشن تولد دوستان یا عزیزانتان هستید، کافه رستوران شانلی گزینه‌ای عالی برایتان خواهد بود. این کافه در سطح شهر تهران واقع شده و خدمات متنوعی ارائه می‌دهد که می‌تواند جشن تولد شما را به یک تجربه خاص تبدیل کند.

یکی از ویژگی‌های ویژه کافه شانلی، نسبت به بقیه کافه های تهران موزیک زنده است. این اجراهای موسیقی زنده می‌توانند شب شما را شادتر کنند. همچنین، کافه شانلی میزآرایی مخصوص تولد نیز دارد که به جشن شما جلال می‌بخشد.

در منوی کافه شانلی، شما می‌توانید از انواع پیش‌غذاها، سالادها و غذاهای ایرانی متنوعی انتخاب کنید. همچنین، نوشیدنی‌های گرم و سرد نیز در دسترس هستند. برای تولد، می‌توانید از کیک و دسرهای خوشمزه آنجا نیز استفاده کنید.

کافه رستوران شانلی تهران
کافه رستوران شانلی تهران

کافه دنگ

کافه دنگ دارای دو طبقه است که یکی از آنها برای جشن تولد طراحی شده است. اگر به دنبال یکی از کافه های تهران برای تولد در منطقه ونک هستید، حتماً کافه دنگ را در نظر بگیرید. این کافه مجموعه‌ای از پکیج‌های متنوع را برای تزیین میز، دکوراسیون و کیک به مشتریان ارائه می‌دهد که می‌توانید بر اساس نیاز و بودجه خود انتخاب کنید.

از آنجا که دارای پارکینگ و اینترنت نیز است، تجربه شما در این کافه بهتر خواهد بود. برای اطمینان از رزرو مکان برای مراسم تولد خود، بهتر است حداقل دو روز قبل از تاریخ مورد نظر، تماس بگیرید.

کافه دنگ تهران
کافه دنگ تهران

کافه ایلیو

لوکس‌ترین کافه برای تولد که در طبقه آخر بوتیک مال ملل واقع شده، کافه ایلیو است.. این کافه خدمات حرفه‌ایی از جمله پذیرایی، تزیین میز و تهیه کیک را برای شما فراهم می‌کند.

کافه ایلیو تهران
کافه ایلیو تهران

اگر می‌خواهید یک جشن تولد جذاب و به یادماندنی برای عزیزان خود داشته باشید، توصیه ما به شما کافه ایلیو است. منوی کافه ایلیو شامل انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، جلاتو، پیتزا، پاستا، پیش غذا، انواع بشقاب‌ها، ساندویج، شیرینی، کیک، دسر و استیک متنوعی را ارائه می‌دهد.


کافه سینما

این مکان به عنوان یکی از جذاب‌ترین نقاط در تهران شناخته می‌شود. کافه سینما در داخل مجموعه‌ی باغ فردوس واقع شده و به عنوان یکی از بهترین کافه های تهران برای تولد محبوبیت دارد. این کافه زیبا در سمت راست از عمارت باغ فردوس قرار گرفته و دو بخش سرپوشیده و نیمه پوشیده دارد که مناسب برای افرادی که علاقه به سیگار کشیدن دارند، است.

کافه سینما تهران یکی از بهترین کافه های تهران برای تولد
کافه سینما تهران یکی از بهترین کافه های تهران برای تولد

شما می‌توانید از پیش برای مراسم تولد خود هماهنگی داشته باشید یا حتی کیک و بادکنک خودتان را برای مراسم بیاورید تا در کافه سینما برای شما آماده شود.

کافه سینما تهران یکی از کافه های تهران برای تولد
کافه سینما تهران یکی از کافه های تهران برای تولد

شما می‌توانید به راحتی در کوچه‌های اطراف باغ فردوس جای پارک بیابید. منوی این کافه نسبتاً گران است؛ اما آیتم‌ها بسیار لذیذ و خوشمزه هستند. ما به شما پاستای گوشت و موهیتو را توصیه می‌کنیم. کافه سینما در نزدیکی متروی تجریش واقع شده؛ بنابراین با استفاده از مترو و تاکسی به راحتی می‌توانید به آنجا بروید. بعد از مراسم، می‌توانید یک تور کوچک در منطقه تجریش داشته باشید تا روزتان را دل انگیز‌تر کند.


کافه صبا

کافه صبا بهترین مکان برای تولد به حساب می‌آید. با امکانات فراوانی که دارد، این کافه می‌تواند شبی به یادماندنی برای شما فراهم کند. علاوه بر منوی کافه‌ای که ارائه می‌دهد، منوی غذاهای فرنگی و ایرانی نیز در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. اگر تصمیم دارید دوستان و اقوام خود را برای شام دعوت کنید، می‌توانید از منوی غذاهای لذیذ آن بهره ببرید.

منوی کافه رستوران صبا شامل انواع پیش‌غذاها، سالادها، خوراک‌ها، غذاهای فرنگی و ایرانی، چای، دمنوش و انواع نوشیدنی‌هاست. کافه رستوران صبا از یک سالن بزرگ و زیبا برای پذیرایی از مشتریان برخوردار است که می‌تواند تجربه یک تولد رویایی را برای شما به ارمغان آورد. همچنین، قیمت‌های غذاها در این کافه در مقایسه با امکانات کافه های تولد بسیار منصفانه است. پرسنل این کافه برای تولد، مؤدب و با شخصیت هستند. از نظر پارکینگ نیز کافه صبا دارای یک پارکینگ بزرگ و نامحدود است.

کافه صبا تهران
کافه صبا تهران

کافه نوآ

به دنبال یک مکان برای برگزاری تولد در منطقه ولیعصر هستید؟ کافه نوآ یکی از بهترین گزینه‌هاست. این کافه در مجموعه پردیس سینمای ملت واقع شده است و به شما این فرصت را می‌دهد که قبل یا بعد از مراسم تولد با تماشای یک فیلم شاد و سرگرم‌کننده وقت خوبی داشته باشید.

پرسنل دوستانه و مهمان‌نواز این کافه برای تولد آماده‌اند تا در برگزاری مراسم تولد یا مهمانی ولنتاین به شما کمک کنند. آنها انواع نوشیدنی‌های خوشمزه و فینگرفودها را به همراه کیک‌های مخصوص تولد ارائه می‌دهند تا بهترین تجربه را برای شما و مهمانانتان فراهم کنند.

پارکینگی در پردیس سینمای ملت وجود دارد. همچنین در نزدیکی این کافه فروشگاه کتاب نیز موجود است که می‌توانید یک کتاب خوب را به عنوان هدیه انتخاب کنید. منوی این کافه بسیار متنوع است؛ بنابراین برای جشن تولد یکی از بهترین گزینه‌هاست. ما پیشنهاد می‌کنیم حتماً سالاد‌ها و دمنوش‌های این کافه را تجربه کنید. برای برگزاری تولد در این کافه، بهتر است از قبل هماهنگی کنید تا میزی برایتان آماده کنند.

کافه نوآ| کافه های تهران برای تولد
کافه نوآ| کافه های تهران برای تولد

کافه استیاژ

کافه آستیاژ یکی از کافه های بزرگ تهران است که محیطی صمیمی و گرم فراهم می‌کند. این مکان امکانات ویژه‌ای برای پذیرایی از مراجعین خود دارد، از جمله فضای بزرگ و پارکینگ اختصاصی. همچنین، مشتریان می‌توانند در اینجا مسابقات فوتبال را به صورت زنده تماشا کنند. اتاق VIP برای برگزاری جشن تولد در اختیار شماست.

کارکنان کافه آستیاژ با برخورد خوب و باکلاس خود شناخته می‌شوند. قیمت‌ها در این کافه نسبت به خدمات ارائه‌شده منصفانه است. منوی این مکان شامل غذاهای فرنگی، ایتالیایی و ایرانی است و شامل انواع کیک و شیرینی، دسرها، نوشیدنی‌های مختلف، چای و قلیان، صبحانه و نوشیدنی‌های خاص نیز می‌شود.

کافه استیاژ |کافه های تهران برای تولد
کافه استیاژ |کافه های تهران برای تولد

سخن پایانی

در این مقاله به طور کامل با بهترین کافه های تهران برای تولد آشنا شدید. امیدواریم بتوانید مناسب‌ترین کافه برای تولد را  انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که به جز اطلاعاتی که در این مقاله ارائه شده، ممکن است کافه های دیگری هم وجود داشته باشند. برای دریافت اطلاعات از این کافه‌ها، وب‌سایت پیامسرا به شما کمک خواهد کرد. کافیست وارد سایت شده و از مشاوران خبره و نوین ما کمک بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *