کسب درآمد با وانت

5/5
آنچه در مطلب میخوانید:
کسب درآمد با وانت

استفاده از وسیله هایی مثل وانت جهت حمل و نقل برای هر فرد با هر نیازی پیش می آید. کسب درآمد با وانت می تواند فرصت بسیار مناسبی برای بالا بردن درآمد بسیاری از راننده هایی باشد که دارای وانت یا نیسان هستند.

دلایل خیلی زیادی وجود دارد که هر خانواده یا شرکت، حتی بسیاری از بیزینس ها برای جا به جایی  کالاها و وسایل خود نیاز به وانت داشته باشند. به طور مثال اگر ساکن غرب تهران هستید، یکی از روش های حمل بار در حجم کم استفاده از خدمات وانت بار غرب تهران می باشد.

مزایای کسب درآمد با وانت
مزایای کسب درآمد با وانت

 این نیاز در سراسر ایران به قدری است که اگر راننده وانت هستید، می توانید سفارش های پی در پی داشته باشید یا حتی به صورت مشارکتی با شرکت های بزرگ حمل و نقل همکاری کنید. در این مقاله به بررسی بیشتر این موقعیت شغلی خواهیم پرداخت.

مزایای  کسب درآمد با وانت

اگر این موضوع را در نظر بگیرید که مزایای  کسب درآمد با وانت بسیار بیشتر از مشکلات و معایب آن است، می توانید خیلی سریع وارد این شغل شوید و درآمد خودتان را افزایش دهید. در ایران تقاضای حمل انواع بارها توسط اشخاص یا شرکت ها بسیار زیاد است و همین امر موجب به وجود آمدن امنیت شغلی در این حوزه می شود. در ادامه مطلب چند نمونه از مشتری های احتمالی در این حوزه را به شما معرفی می کنیم.

کسب درآمد با وانت از طریق باربری

کسب درآمد با وانت از طریق باربری
کسب درآمد با وانت از طریق باربری

اگر وانت یا وسیله نقلیه شما توانایی حمل بار زیاد یا گنجایش بالایی داشته باشد، می توانید با قبول سفارش حمل بار از مبدا تا مقصد به درامد بالایی برسید و دستمزدهای خوبی از سمت مشتری های خود دریافت کنید. فقط این نکته را در نظر بگیرید که حمل بار نیاز به احتیاط و قبول مسئولیت در سلامت بار دارد و شما موظف هستید که مراقب باری که سفارش حمل آن را قبول کرده اید باشید.

جا به جایی کالاها

شما می توانید با وانت خود سفارش هایی برای حمل کالاهای سفارش داده شده از سمت مشتری که از مبدا آن ها را بار می زنید به مقصد که محل سکونت مشتری هست برسانید. خوبی حمل و نقل این کالاها در جا به جایی آسان و وزن کم این محصولات است. همچنین با سفارش های پی در پی می توانید به صورت مستمر  کسب درآمد با وانت را داشته باشید.

این مطلب هم مطالعه کنید: اجاره خودرو در تهران

حمل و نقل مواد ساختمانی با وانت

با گسترش ساخت و ساز در ایران چه به شکل دولتی یا خصوصی، می توان به این نتیجه رسید که حمل مواد ساختمانی از خریدار به مصرف کننده فرصت شغلی مناسبی برای راننده هایی که وانت یا نیسان دارند، ایجاد می کند. از آن جایی که دقت در سلامت باری که با وانت حمل می کنید، نسبت به کالاهای دیگر کمتر است، می تواند بسیار مناسب و درآمد زا باشد.

خدمات جا به جایی

این خدمات می تواند شامل کار با بسیار از فروشگاه های لوازم منزل مثل انواع مبلمان یا تخت خواب و حتی فرش باشد. همکاری با این بیزینس ها این امکان را به شما می دهد که به واسطه مشتری های آن ها، شما هم سفارش های متعدد و زیادی داشته باشید. داشتن نظم و دقت در انجام امور جا به جایی برایتان امکانات و درآمد عالی شغلی بسیاری را به وجود می آورد.

خدمات حمل مواد غذایی

یکی دیگر از راه های  کسب درآمد با وانت یا نیسان، می تواند رساندن سفارش های مواد غذایی به مشتری ها باشد. این کار به دو شکل صورت می گیرد.

اگر وانت یا نیسان شما یخچال دار باشد، می توانید به صورت قرار دادی و شرکتی برای رساندن محصولات غذایی به فروشگاه ها فعالیت کنید. در نوع دوم می توانید از سمت رستوران ها یا فست فودها برای مشتری‌هایی که در حجم بالا برای مراسم های خود سفارش غذا داده اند، به فعالیت بپردازید.

حمل و نقل وسایل برای انواع مراسم ها

از پروژه های درآمد زا برای راننده هایی که وانت شخصی دارند، می توان به حمل انواع لوازم مورد نیاز برای برپایی جشن‌های بزرگ مثل عروسی، جشن ها و تشییع جنازه اشاره کرد. کسب درآمد با وانت در این زمینه بسیار آسان است، چراکه این نوع حمل و نقل ها بسیار پر مخاطب و بی دردسر محسوب می شود.

عوامل موثر بر  کسب درآمد با وانت

برای به دست آوردن موقعیت مالی و شغلی مناسب در زمینه حمل و نقل کالا و بار با وانت، بسیاری از عوامل وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید. برخی از این عوامل شامل موارد زیر می شود:

  • نوع کار
  • نوع بار
  • ساعت کاری
  • مهارت و تجربه
  • برقراری ارتباط
  • منطقه جغرافیایی

تمامی عوامل نام برده شده می تواند بر  کسب درآمد با وانت تاثر گذار باشد. متناسب با ساعات کاری یا شرایطی که برای رانندگی انتخاب می کنید، بر اساس تجربه و مهارت رانندگی در حمل انواع بارها با در نظر گرفتن مسافت و عوامل متعدد دیگر می توانید درآمد خود را از حمل بار با وانت تعین کنید.

معایب  کسب درآمد با وانت

این شغل هم مانند هر موقعیت شغلی دیگر دارای عیب هایی است که از سختی های کار محسوب می شود و با در نظر گرفتن آن ها می توانید این شغل را انتخاب نکنید. یکی از بزرگترین عواملی که بر روی این کار اثر منفی دارد، قیمت بنزین یا سوخت است. با در نظر گرفتن نوسان های اقتصادی در کشور، تهیه هزینه برای سوخت وانت می تواند غیرقابل پیش بینی باشد.

اگر به حمل و نقل بار با وانت علاقه دارید، باید به استهلاک خودرو خود هم توجه داشته باشید. اگر وانت شما در ازای هر بار جا به جایی، هزینه بالا برای تعمیر بخواهد، این کار برایتان پرسود نخواهد بود.

ارزیابی مسافت حمل بار هم می تواند یکی دیگر از مشکلات این حوزه باشد. حمل و نقل در مسافت های طولانی می تواند بسیار خسته کننده و پرخطر باشد، برای راننده هایی که تجربه کار در جاده ها را ندارند.

جمع بندی

یکی از بهترین کارها برای سود بیشتر، کسب درآمد با وانت است. این کار، همراه با تمام مزیت هایی که در بالا بردن درآمد برایتان دارد، می تواند نقاط منفی هم داشته باشد که قبل از ورود به این کار باید به آن ها توجه کنید. حمل و نقل با وانت  بسیار پر مخاطب است و افراد می توانند با داشتن تجربه کافی در رانندگی و کمی توانایی ارتباط برقرار کردن، به یک شغل پرسود دست پیدا کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *