زخم کاری باز هم به رقابت سریال های ایرانی بازگشت

  • خانه
  • وبلاگ
  • زخم کاری باز هم به رقابت سریال های ایرانی بازگشت
5/5
آنچه در مطلب میخوانید:
زخم کاری-1

تماشای فیلم و سریال، یکی از سرگرمی های فوق العاده‌ای هست که میتوان در هر ساعت از شبانه روز به اون پرداخت و ساعات خوشی رو در کنار خانواده گذراند. در سالهای اخیر، شبکه نمایش خانگی ایران سریال های فوق العاده جذابی مانند سریال زخم کاری رو تهیه و تولید کرده اند که  تقریبا توانسته نظر مخاطبان رو به خود جلب نماید و بسیاری از افراد تماشای این سریالها رو در اولویت قرار دهند و تقریبا تمام این سریالهای ایرانی با استقبال خیلی خوبی مواجه شدند.

نمی‌توانیم منکر این قضیه باشیم که سریال‌های ایرانی در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته‌اند که یکی از آنها سریال زخم کاری می‌باشد. حرفه‌ای‌تر شدن بازی‌ها، خاص و غیرتکراری شدن سوژه‌ها و کارگردانی‌های جذاب، از ویژگی‌هایی هستند که در سریال‌ها و فیلم‌های جدید ایرانی شاهد هستیم. خیلی از سریال های ایرانی قدیمی هم برای ما و بزرگترها سرشار از خاطره هستند و دیدن مجدد آن‌ها در تعطیلات خالی از لطف نیست. سایت های گوناگونی برای دانلود و تماشای فیلم و سریال موجود است اما سایت ناب مووی یکی از بهترین سایت ها برای دانلود فیلم و سریال می باشد.

سریال زخم کاری
سریال زخم کاری

سریال زخم کاری

سریال زخم کاری یک سریال ایرانی در ژانر درام جنایی است که نویسندگی و کارگردانی آن توسط محمدحسین مهدویان انجام گرفته است. سریال زخم کاری بر پایهٔ رمان بیست زخم کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد برای سرویس پخش فیلیمو ساخته شده‌است.

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، الناز ملک، مرتضی امینی‌تبار، سید جواد هاشمی، سعید چنگیزیان، نگار نیکدل، سهند جاهدی، پانته‌آ قدیریان، مه‌لقا باقری، الهه حصاری، امیر دژاکام، هادی قمیشی، منوچهر علیپور، کیومرث مرادی و سهیل قنادان از بازیگران این مجموعه هستند. آهنگساز ی سریال زخم کاری توسط حبیب خزایی فر ساخته شده است. فیلم‌برداری زخم کاری از اسفند ۱۳۹۹ آغاز گردید و تا تیر ۱۴۰۰ به‌طول انجامید. فصل نخست در ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ به نمایش درآمد و در ۱۹ شهریور متشکل از ۱۵ قسمت به پایان رسید.

فصل دوم سریال زخم کاری با نام بازگشت
فصل دوم سریال زخم کاری با نام بازگشت

فصل دوم سریال زخم کاری با نام بازگشت در ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ آغاز به پخش کرد. زخم کاری با میانگین ۲۰ میلیون دقیقه تماشا، پربیننده‌ترین مجموعه شبکه نمایش خانگی است و در بیست و یکمین دوره جشن حافظ نامزد هفت و برنده چهار جایزه از جمله جایزه بهترین مجموعه تلویزیونی و جایزه بهترین بازیگر زن درام برای آزادی‌ور شد. امتیاز این سریال ۷.۴ از ۱۰ در IMDb می باشد.

در ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ اعلام شد که فیلم‌برداری زخم کاری مدتی است که آغاز شده و بازیگران این مجموعه در ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ معرفی شدند. در ۱ اردیبهشت، از لوگوی این مجموعه رونمایی شد. فیلم‌برداری این مجموعه در ۱۰ تیر در تهران به پایان رسید. دیدن سریال زخم کاری از سایت ناب مووی استفاده کنید. محسن چاوشی خواننده تیتراژ پایانی فصل دوم این سریال است. خلاصه این سریال از این قرار است که، مردی به نام مالک که دلال یک هولدینگ خانوادگی است و از نظر همسر مالک، حقوقی که به مالک پرداخت می‌شود متناسب با میزان کاری که انجام می‌دهد نیست. به‌همین‌خاطر آن‌ها نقشه‌ی قتل حاج عمو، مدیرعامل هولدینگ را می‌کشند و…

سریال مرداب
سریال مرداب

سریال مرداب

سریال مرداب محصول سال ۱۴۰۲ و کشور ایران است که در ژانر درام و معمایی منتشر شده است. کارگردانی این سریال توسط برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی آن نیز توسط محمد شایسته انجام گرفته است.

از هنرمندانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، مجتبی پیرزاده، امیر جعفری در نقش شکیب، مهدی هاشمی، الهام اخوان، ستاره پسیانی، یسنا میرطهماسب، الیکا ناصری، محمود نظرعلیان، آرش ظلی‌پور، صفر محمدی و مجید پتکی اشاره کرد.

سایر عوامل این سریال که در انتشار این سریال بی‌نظیر نقش داشتند را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم،فیلمنامه: نیما اقلیما، مدیر فیلمبرداری: محمد عزت‌خواه، تدوین: میثم مولایی، طراح صحنه: امیرحسین قدسی، طراح لباس: الهام معین، صدابردار: رشید دانشمند، طراح چهره‌پردازی: سیامک احمدی، مدیران تولید: علیرضا شایسته و ابوالفضل لطفی، صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق، برنامه ریز: افشین رضایی، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، جلوه های ویژه کامپیوتری: بیتا اخلاقی، دستیار اول کارگردان: نوید صالحی، طراح بدلکاری: امیر حسین خنجری. خواننده تیتراژ پایانی این سریال رضا صادقی می‌باشد. لینک دانلود سریال  مرداب در سایت ناب مووی در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است.

این سریال از روز چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ شروع به پخش شد. خلاصه داستان این سریال از این قرار است که ،پسر فیاض در ابتدای داستان کشته می شود و به گونه ای ساخته میشود که او خودکشی کرده است. امیر جعفری در نقش اسفندیار شکیب دنبال دو نفر می گردد تا آنها را پیدا کند یکی از آن ها ایرج با بازی شهرام حقیقت دوست و دیگری سرگرد با بازی حامد کمیلی است. ایرج در ابتدا به عنوان راننده و دستیار فیاض است و قصد دارد از طریق همسرش آفاق از فیاض کلاهبرداری کند اما موفق نمی شود و …

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *