هتل زندیه شیراز، انتخابی مناسب برای سفر های خانوادگی

  • خانه
  • وبلاگ
  • هتل زندیه شیراز، انتخابی مناسب برای سفر های خانوادگی
5/5
آنچه در مطلب میخوانید:
هتل زندیه شیراز

در این مقاله قصد داریم در مورد اقامت در شیراز و معرفی امکانات هتل زندیه شیراز اطلاعاتی در اختیار شما بگذاریم سفر خانوادگی یک تجربه عالی برای ایجاد خاطرات ماندگار است و سفر خانوادگی به شیراز می تواند تجربه ای بسیار لذت بخش و به یاد ماندنی باشد. شیراز یکی از زیباترین و تاریخی‌ترین شهرهای ایران است که به عنوان “عروس شهرهای ایران” شناخته می شود و جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که برخی از آن‌ها در ادامه معرفی شده است.

اگر قصد سفر به شیراز را دارید، باید از قبل با جاذبه های شهر و اطلاعات ضروری آن آشنا باشید تا سفری دلچسب تجربه کنید. در ادامه به مهمترین جاذبه های این شهر آشنا شوید.

مجموعه زندیه شیراز

در مرکز شیراز قرار گرفته و کاخ کریم خان زند، بازار و مسجد وکیل، حمام وکیل و… از بناهای آن است. شما می‌توانید پس از بازدید از دیگر بناهای مجموعه به بازار وکیل رفته و در کافه های زیبای آن استراحت کنید و در نهایت انواع سوغاتی ها، خوراکی های مخصوص و پارچه های زیبا را از این بازار تهیه کنید.

در زمان سفر به شیراز اگر مایل هستید تا در یک هتل ۵ ستاره اقامت کنید، رزرو هتل زندیه شیراز را به شما پیشنهاد می دهیم. یک هتل با کیفیت و خدمات عالی که اقامت شما در این شهر را زیبا و به یادماندنی تر می کند.

مجموعه باغ های شیراز

شهر شیراز باغ های وسیع تاریخی و چشم‌نوازی دارد که بازدید از هرکدام، در کنار درختان سرسبز و حوض های زیبا تجربه ای دلچسب برای شما رقم می‌زند. مانند باغ ارم، باغ عفیف آباد، باغ دلگشا، نارنجستان قوام و… در زمان سفر به شیراز حتما بازدید از این باغ ها را در برنامه خود قرار دهید.

مجموعه باغ های شیراز
مجموعه باغ های شیراز

خانه های تاریخی شیراز

این خانه ها تزئینات هنرمندانه،‌ معماری خاص و زیبا و فضایی آرامبخش دارند که حس زندگی در آن‌ها جریان دارد. برخی از این خانه ها نیز اکنون به موزه تبدیل شده اند. علاوه بر استفاده از محیط دل‌چسب و آشنایی با هویت تاریخی ایران، برای عکاسی نیز فضای بسیار مناسب و زیبایی محسوب می‌شوند. خانه زینت الملک، خانه منطقی نژاد(موزه موسیقی)، خانه فروغ الملک(موزه هنرهای تجسمی) از معروف‌ترین آنها هستند.

آشنایی با هتل های گروه هتل سازی پارسیان آزادی ایران

مجموعه پارسه (تخت جمشید)

این مجموعه که قدمت آن به دوره هخامنشی برمیگردد، یکی از مهم ترین و باشکوه ترین آثار تاریخی ایران است که در نزدیکی شیراز قرار دارد. بازدید از این مجموعه شگفت‌انگیز ترین بخش سفر شما به شیراز را رقم خواهد زد.

اکنون که با جاذبه های شیراز برای مسافرت آشنا شدید، گفتنی ‌است که با هر وسیله و هر زمانی که قصد سفر به شیراز را داشته باشید، بسیار مهم است که محل اقامت خود را از قبل انتخاب کرده باشید، تا زمانی که به مقصد می‌رسید با خاطری آسوده، استراحت کرده و برای گشت و گذار آماده شوید .

هتل زندیه شیراز
هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز یک هتل پنج ستاره است که در قلب شهر شیراز قرار دارد و دارای امکانات و خدمات متنوعی است که آن را به انتخابی مناسب برای سفرهای خانوادگی تبدیل می کند. در ادامه به برخی از این مزایای اشاره می کنیم:

امکانات مناسب برای خانواده ها

هتل زندیه دارای امکانات و خدمات متنوعی است که نیازهای خانواده ها را برآورده می کند. از انواع اتاق های این هتل میتوان دوتخته توئین، اتاق دو تخته دوبل، سوئیت بیزینس، سوئیت ماه‌عسل، سوئیت لوکس و سوئیت زندیه را نام برد. اتاق ها و سوئیت ها جادار و مجهز به تخت راحت، مبل، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، حمام، چای‌ساز و… هستند و امکاناتی مانند تخت کودک و سرویس بهداشتی مجزا برای کودکان را نیز ارائه می دهند.

امکانات و تفریحات جذاب

در سفر های خانوادگی بسیار مهم است که فعالیت ها برای همه سنین و اعضای خانواده مناسب باشد. هتل زندیه دارای سالن های ورزشی و بدنسازی مجهز، استخر سرپوشیده و روباز، جکوزی و سونای مدرن و حمام سنتی ایرانی است که استحمام در این حمام تجربه ای جالب را برای مسافران رقم می‌زند.

رستوران های متنوع با غذاهای ایرانی و بین المللی و انواع کافی‌شاپ‌ها از دیگر امکانات موجود در این هتل است. همه مواردی که گفته شد می تواند برای تمامی گروه های سنی جذاب و خاطره‌انگیز باشد.

موقعیت مکانی مناسب

هتل زندیه در نزدیکی مراکز تاریخی و تفریحی شهر قرار دارد. این امر باعث می شود که شما بتوانید به راحتی به جاذبه های گردشگری شیراز دسترسی داشته باشند و در زمان خود صرفه جویی کنید.

امنیت و آرامش

فضای دلچسب و آرام و میزبانی از مسافران به بهترین نحو باعث می‌شود که با خیال راحت در این هتل اقامت داشته باشید. همچنین محوطه هتل را فضای سبز فراگرفته و در هنگام عصر و شب می‌توانید در کنار خانواده از این فضا لذت ببرید.

ارائه تمامی خدمات مورد نیاز

پرسنل پذیرش هتل به‌صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران هستند. اگر بخواهید با ماشین شخصی خود سفری خانوادگی را تجربه کرده و از مسیر لذت ببرید، پس از رسیدن به مقصد در هتل زندیه پارکینگ مجموعه در اختیار شما قرار می‌گیرد.

اگر قصد داشته باشید با هواپیما به شیراز سفر کنید، سرویس ترانسفر رفت‌وبرگشت به فرودگاه به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار داده می‌شود. وجود دستگاه خودپرداز و فروشگاه در لابی هتل از دیگر امکاناتی هستند که طول مدت اقامت را برای شما آسان می‌کنند.

هتل زندیه شیراز با امکاناتی لوکس و خدمات تمام و کمال، اقامت رویایی را برای شما و خانواده رقم می‌زند. شرایط مناسب هتل سبب شده تا در طول سال مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان و ایران این هتل را برای اقامتشان انتخاب کنند. اگر قصد سفر به شیراز را با خانواده خود دارید، هتل زندیه شیراز یک گزینه عالی برای شما خواهد بود.

رزرو هتل با بهترین قیمت در سراسر ایران و جهان با فلای تودی

فلای تودی یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات گردشگری در ایران است. شما می‌توانید هتل زندیه شیراز و یا هر هتل دیگری را با مناسب ترین قیمت، از طریق فلای تودی رزرو کنید. با مراجعه به اپلیکیشن و یا وبسایت فلای تودی، به آسانی می توانید لیست تمامی هتل های موجود در مقصد مورد نظرتان را به همراه امکانات و قیمت مشاهده کرده و هتل خود را انتخاب نمایید.

با مقایسه قیمت هتل موردنظر خود، در زمانی که قصد سفر دارید، متوجه تفاوت قیمت فلای تودی با سایر سایت ها می‌شوید.

رزرو بلیط از دیگر خدمات این شرکت است. پس از هر خریدی از فلای تودی، در صورت وجود هرگونه سوال می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته و در تمام روزهای هفته با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید و راهنمایی دریافت کنید. بدین ترتیب می‌توانید راحت و با آرامش خاطر بیشتری برای سفر خود آماده شوید، این پشتیبانی۲۴ ساعته فلای تودی را از سایر شرکت‌های گردشگری متمایز کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *