اقامتی عالی در هتل قصر طلایی مشهد

5/5
آنچه در مطلب میخوانید:
هتل قصر طلایی مشهد

مشهد علاوه‌بر پایتخت معنوی ایران، یکی از قطب‌های گردشگری مهم در کشورمان نیز محسوب می‌شود. به همین دلیل هتل‌های زیادی دراین شهر ساخته شده است که هتل قصر طلایی مشهد، یکی از هتل‌های پنج ستاره، مجلل و معروف این شهر است و هر ساله تعداد زیادی از گردشگران، این هتل را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند.

به نقل از همشهری آنلاین : شهر مشهد سالانه پذیرای میلیون‌ها زائر و گردشگری است که از کشورها و شهرهای مختلف به این شهر سفر می‌کنند. زمانی که به مشهد سفر می‌کنید، انتخاب یک هتل از میان تعداد و تنوع بالای هتل‌ها کار آسانی نیست. قصر طلایی مشهد یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های این شهر است که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد. هتل قصر طلایی با دارا بودن امکانات رفاهی کامل و طراحی شگفت‌انگیز، انتخاب بسیاری از زائران و گردشگران از کشورها و شهرهای مختلف است.

موقعیت مکانی هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد در سال ۱۳۸۹ ساخته شده و مساحتی بالغ از ۵ هزار متر مربع دارد. این هتل در خیابان امام رضا مابین کوچه‌های ۳۴ و ۳۶ قرار گرفته و در فاصله ۸۰۰ متری حرم امام رضا قرار واقع شده که با ۵ دقیقه مسافت، می‌توان به حرم دسترسی داشت. همینطور فاصله این هتل تا فرودگاه و راه‌آهن ۶ کیلومتر است که موجب شده جزء یکی از هتل‌های محبوب مشهد به‌شمار برود. قصر طلایی شامل ۲۰ طبقه و ۳۵۸ اتاق و سوئیت است و مسافران می‌توانند تجربه یک سفر لذت‌بخش را در این هتل داشته باشند.

امکانات هتل قصر طلایی مشهد
امکانات هتل قصر طلایی مشهد

امکانات هتل قصر طلایی مشهد

طراحی، نوع دکوراسیون و معماری هتل قصر طلایی مشهد به حدی چشم‌گیر است که در دسته بهترین هتل های مشهد و زیباترین هتل‌های خاورمیانه قرار گرفته و توجه همگان را به خود جلب کرده است. این هتل در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی کامل قرار گرفت و با تغییر دکوراسیون و استفاده از وسایل مجلل، زیبایی دوچندانی نسبت به قبل پیدا کرد.

قصر طلایی مشهد، امکانات رفاهی بسیار پیشرفته‌ای را برای میهمانان خود درنظر گرفته تا اقامت و خاطره‌ای خوش را برای آنها رقم بزند. امکاناتی که این هتل برای مسافران خود درنظر گرفته، با هیچ هتل دیگری در مشهد قابل مقایسه نیست. به همین دلیل بیشتر گردشگرانی که به دنبال یک هتل خاص، مجلل و لوکس هستند، قصر طلایی مشهد را انتخاب می‌کنند. رستوران ایرانی، رستوران فرنگی، رستوران تابستانی، رستوران بام، آمفی تئاتر، اتاق جلسات کاری، اتاق نمک، استخر، جکوزی، سونا، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، گیم‌نت، کافی‌شاپ، اپراتور، لاندری، خدمات ویژه معلولین، آرایشگاه، فضای سبز، مرکز خرید، خودپرداز، خدمات تشریفات، پارک کودک، ترانسفر، خدمات پزشکی، کرایه اتومبیل و … از امکانات رفاهی این هتل محسوب می‌شود.

 این مطلب هم مطالعه کنید : هتل زندیه شیراز، انتخابی مناسب برای سفر های خانوادگی

واحدهای اقامتی هتل قصر طلایی مشهد

همانطور که گفتیم هتل قصر طلایی مشهد یکی از مجلل‌ترین و باشکوه‌ترین هتل‌های مشهد محسوب می‌شود؛ به همین دلیل به‌روزترین خدمات رفاهی را به مسافران ارائه می‌دهد تا بتوانند خاطره خوشی از سفر به این شهر به همراه خود ببرند. تمامی خدمات اولیه در اتاق‌های این هتل قرار داده شده است که شامل حمام، بالکن، سرویس فرنگی، تلفن در اتاق، مبلمان، دراور، لوازم بهداشتی، شبکه پخش فیلم، روم سرویس، تلفن در اتاق، سیستم اعلام حریق و سیستم تهویه مطبوع و …. هستند.

رستوران های هتل قصر طلایی مشهد
رستوران های هتل قصر طلایی مشهد

رستوران های هتل قصر طلایی مشهد

غذاهایی که در رستوران‌های هتل قصر طلایی مشهد برای مسافران سرو می‌شود، جزء غذاهای بسیار باکیفیت و لذیذی است که موجب می‌شود مسافران تجربه‌ای لذت‌بخش از صرف این غذاها داشته باشند. همکاری هرمس به عنوان یکی از رستوران‌های مشهور ایران با رستوران های هتل قصر طلایی موجب شده تا میهمانان فرصت مناسبی برای صرف غذاهای خوشمزه داشته باشند. در ادامه رستوران‌های هتل قصر طلایی را برای شما آورده‌ایم.

رستوران پنج قاره زوشا هتل قصر طلایی

اگر قصد دارید تا یکی از بهترین رستوران های هتل قصر طلایی مشهد را امتحان کنید، پیشنهاد می‌کنیم به رستوران ۵ قاره زوشا بروید. اگر به مشهد سفر می‎کنید و حتی قصد اقامت در هتل طلایی مشهد را ندارید، حتما به این رستوران بروید. به این دلیل که بهترین و معروف‌ترین غذاهای دنیا در این رستوران به بهترین شکل برای شما ارائه می‌شود. همانطور که از نام این رستوران مشخص است، غذاهای معروف ۵ قاره با بهترین کیفیت برای مهمانان آماده سرو است.

رستوران ترمه قصر طلایی مشهد

چنانچه از آن دسته از افرادی هستید که علاقه زیادی به غذاهای سنتی ایرانی دارید، حتما سری به رستوران ترمه هتل قصر طلایی مشهد که در طبقه دوم این هتل قرار دارد، بزنید. طراحی داخلی این رستوران برگرفته از تاریخ ایران قدیم است؛ به‌طوری‌که غذاها در ظروف سفالی برای میهمانان سرو می‌شود. در این رستوران علاوه بر غذا، انواع نوشیدنی‌های محلی، نان تازه و همینطور انواع سالاد نیز توسط بهترین سرآشپزان به مسافران ارائه می‌شود.

رستوران تابستانی بارگاه قصر طلایی

اگر تمایل دارید که از یک رستوران تابستانی در مشهد دیدن کنید، پیشنهاد می‌کنیم رستوران تابستانی بارگاه قصر طلایی مشهد را از دست ندهید. این رستوران به شکل روباز طراحی شده و شما در شب‌های تابستان می‌توانید روبه‌روی حرم امام رضا قرار گرفته و شبی زیبا را برای خود رقم بزنید.

رستوران ضیافت قصر طلایی مشهد

صرف صبحانه در یک رستوران زیبا و شیک در مشهد را در رستوران ضیافت تجربه کنید. منوی این رستوران تنوع بسیار زیادی دارد که می‌تواند باب دل هر سلیقه‌ای باشد. رستوران ضیافت قصر طلایی مشهد علاوه‌بر صبح‌ها، در ساعات دیگر روز نیز پذیرای میهمانان و مجالس و مراسم‌های مختلف است.

رستوران سنتی ترنم قصر طلایی مشهد

یکی از رستوران‌هایی که آوازه لوکس بودن نه تنها در مشهد، بلکه به تهران نیز پیچیده، رستوران سنتی ترنم قصر طلایی مشهد است. غذاهای ایرانی و بین‌المللی این رستوران توسط بهترین سرآشپزها طبخ و ارائه می‌شود. بنابراین اگر می‌خواهید به یک رستوران سلف با انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی و دریایی بروید، حتما رستوران سنتی ترنم را امتحان کنید. این رستوران در طبقه اول هتل طلایی مشهد قرار گرفته و مکان مناسبی برای برپایی جشن‌ها و مراسم است.

سالن های همایش قصر طلایی مشهد

همانطور که گفتیم هتل قصر طلایی مشهد علاوه‌بر امکانات مختلفی که برای میهمانان و مسافران درنظر گرفته، یک سالن VIP پرستیژ نیز ایجاد کرده که برای گپ و گفت و صرف غذا استفاده می‌شود. این سالن، ظرفیتی به اندازه ۱۴۰ نفر دارد که برای برپایی قرارهای کاری و مجالس مختلف به‌کار می‌رود.

هتل قصر طلایی مشهد
هتل قصر طلایی مشهد

دسترسی هتل قصر طلایی مشهد به اماکن مهم شهر

هتل قصر طلایی مشهد به اماکن مهم شهر که شامل آرامگاه نادر، آرامگاه شیخ بهایی، بازار رضا، گنبد خشتی، موزه آستان قدس رضوی، مسجد گوهرشاد و مراکز خرید هستند، دسترسی بسیار نزدیکی دارد. همینطور فاصله این هتل تا ورودی باب الرضا ۱۰ دقیقه، ورودی باب الجواد ۸ دقیقه و مصلی تاریخی مشهد ۱۲ دقیقه است.

قصر طلایی تا مرکز خرید قسطنطنیه ۱۵ دقیقه، موزه بزرگ خراسان ۱۵ دقیقه، بازار فردوسی ۱۵ دقیقه، مرکز خرید الماس شرق ۲۴ دقیقه، باغ گل‌ها ۲۶ دقیقه، پارک جنگلی وکیل آباد ۳۵ دقیقه، سد چالیدره ۴۷ دقیقه و پارک شادی ۳۳ دقیقه با اتومبیل فاصله دارد.

اگر قصد اقامت در شهر مقدس مشهد را دارید، بهتر است که محل اقامت خود را با ورود به سایت رزرو آنلاین هتل در رهی نو در کمترین زمان، رزرو کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *