معرفی ۹ تا از بهترین رستوران های تهران

5/5
آنچه در مطلب میخوانید:
معرفی بهترین رستوران های تهران

چه چیزی در مورد بهترین رستوران های تهران برای شما اهمیت دارد؟ رفتار کارکنان، نورپردازی، نوع غذا، آدرس یا کیفیت؟ شاید هم تمامی این موارد! زمانی که برای صرف غذا به بیرون از منزل می‌رویم، این انتظار را دارید که ضمن خوردن یک غذای خوشمزه، یک خاطره خوب را در ذهن خود ثبت کنیم.

در هنگام جست‌وجو درباره رستوران‌های تهران گزینه‌های بسیار زیادی را در مقابل خود خواهید دید؛ از رستوران‌های مدرن اروپایی و بین‌المللی گرفته تا رستوران‌های خاص ایرانی و سنتی. پس اگر می‌خواهید تا امروز را در یکی از جذاب‌ترین رستوران‌ها غذا میل کنید، در ابتدا به‌خوبی این لیست را مطالعه نمایید.

معرفی بهترین رستوران های تهران
معرفی بهترین رستوران های تهران

نگاهی به رستوران‌های پایتخت

برای پیداکردن باکیفیت‌ترین و بهترین رستوران های تهران در ابتدای کار لازم است مشخص کنید که چه نوع غذایی مد نظرتان است؟ البته باید این مورد را در نظر گرفت که دررابطه‌با این موضوع انتخاب شما در شهری نظیر تهران کاملاً نامحدود است؛ چراکه انواع و اقسام رستوران‌ها در این شهر مناسب هر نوع سلیقه‌ای موجود است.

بهترین کافه های تهران برای تولد


رستوران و کافه‌های ارکیده؛ جایی که باید امتحان کنید!

یکی از بهترین رستوران های تهران ارکیده بوده که با ۷ شعبه در استان‌های مازندران، البرز و تهران جزو ریش‌سفیدترین رستوران‌های ایران به‌حساب می‌رود. این مجموعه دارای ۶۰ سال تجربه بوده که در تمام عمر غذای به جزو غذای باکیفیت و خوشمزه چیز دیگری ارائه نداده است.

در این رستوران برای هر نوع ذائقه‌ای غذا آماده می‌شود؛ همچنین با رفتن به رستوران ارکیده می‌توانید از خدمات رفاهی نظیر موسیقی زنده، سالن‌های vip، پارکینگ‌های اختصاصی، خانه بازی مخصوص کودکان و همراهی افراد کم‌توان و مسن بهره‌مند شوید.

رستوران ارکیده -بهترین رستوران های تهران
رستوران ارکیده -بهترین رستوران های تهران

آدرس شعبه آرژانتین: تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند، شعبه آرژانتین، مجموعه رستوران‌ و کافه‌های ارکیده.
شماره تماس:  ۰۲۱۸۸۸۸۵۳۰۰
ساعت کاری: تمامی ایام هفته از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰

آدرس شعبه اقدسیه: تهران، اقدسیه، بزرگراه ارتش، مجتمع شمیران سنتر، طبقه ۱۰ مجموعه رستوران و کافه‌های ارکیده.
شماره تماس: ۰۲۱۴۰۲۲۰۳۹۰
ساعات کاری: تمامی ایام هفته از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰

آدرس شعبه سعادت‌آباد: تهران: سعادت‌آباد، میدان کاج، ابتدای خیابان علامه شمالی، نبش خیابان علامه شمالی، نبش خیابان اقبال ملی، شعبه سعادت‌آباد.
شماره تماس: ۰۲۱۷۹۳۹۷۰۰۰
ساعات کاری: تمامی ایام هفته از ۱۲:۰۰ الی ۲۲:۰۰


رستوران گردان برج میلاد؛ نمایش زیبایی و هنر

اگر اهل تفریح یا گردش هستید، ‌یکی از بهترین رستوران های تهران، رستوران گردان برج میلاد بوده که نباید از رفتن به آنجا پشیمان شوید؛ چراکه هم فال است و هم تماشا. این رستوران با ظرفیت ۳۰۰ نفری در ارتفاع ۲۷۶ متری برج میلاد طراحی و واقع شده که متشکل از دو بخش متحرک و ساده است.

شما می‌توانید با مراجعه به این رستوران علاوه بر خوردن یک غذای باکیفیت از منظره شیک و به‌یادماندنی تهران لذت ببرید؛ چراکه در آنجا پایتخت ایران زیر پای شماست. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، ‌ فرهنگی و انواع نوشیدنی‌ها را سرو کنید. آیا می‌دانستید که در روزهای سه‌شنبه ورود آقایان ممنوع است؟

آدرس: تهران، برج میلاد
شماره تماس: ۰۲۱۸۸۲۶۰۳۵۸
ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۹:۰۰ و ۱۹:۳۰ الی ۰۰:۵۵ و پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۹:۰۰ و ۱۹:۳۰ الی ۰۰:۵۵


رستوران مسلم؛ از دوران معاصر تا دوران مدرن

یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران های تهران، رستوران مسلم است؛ باید اعتراف کرد که هر نوع غذای سرو شده در این رستوران در میان هم‌نوعان خودش بی‌نظیر است. صف مشتریانی که جلوی این رستوران کشیده شده نیز ثابت‌کننده اعتراف ماست.

رستوران مسلم -بهترین رستوران های تهران
رستوران مسلم -بهترین رستوران های تهران

در منوی جذاب این رستوران می‌توانید به انواع غذاهای خوشمزه دسترسی داشته باشید. اگر به رستوران مسلم رفتید؛ حتماً ته‌چین آن را امتحان کرده تا قادر به درک تک‌به‌تک جمله‌های ما باشید. البته لازم به ذکر است که حجم غذاهای این رستوران باتوجه‌به قیمت آن بسیار منصفانه است.

اگر قصد تبلیغ کافه یا رستوران خود را دارید، می‌توانید از خدمات پیام سرا استفاده کرده تا فروش خود را زیاد کنید.

آدرس: تهران، بازار تهران ۱۵ خرداد، نبش سبزه‌میدان، کوچه حاج رحیم خان، پلاک ۴، رستوران مسلم بازار
شماره تماس: ۰۲۱۵۵۶۰۲۲۷۵
ساعات کاری: شنبه تا پنج‌شنبه از ۱۱:۰۰ الی ۱۸:۳۰ و جمعه‌ها از ۱۱:۰۰ الی ۱۵:۳۰


رستوران کوبابا؛ برای دوستداران غذاهای عربی و ترکی

رستوران کوبا با نام منحصربه‌فردی که دارد؛ جزو یکی از بهترین رستوران های تهران به شمار می‌رود. اگر عاشق چشیدن طمع‌های متفاوت درعین‌حال خوشمزه هستید، پیشنهاد می‌دهیم که در اولین فرصت به این رستوران مراجعه کنید؛ چراکه طمع انواع مختلفی از غذاها را می‌توانید در این مکان تجربه کنید.

در بهترین رستوران های تهران همانند کوبابا علاوه بر غذای ناهار و شام می‌توانید یک منوی خوردنی صبحانه را نیز مشاهده کنید. فضای این رستوران بسیار مدرن و درعین‌حال تمیز و زیباست. پرسنل این رستوران به بهترین نحو از مهمان‌ پذیرایی می‌کنند. در هنگام رفتن به این رستوران توجه داشته باشید که نرخ غذاهای این رستوران نسبت به سایر مکان‌ها مقداری بیشتر است.

آدرس: تهران، ‌ جردن، خیابان گلخانه، شماره ۲۵۷، طبقه اول، رستوران کوبابا

شماره تماس: ۰۲۱۲۶۲۰۸۰۱۶

ساعات کاری: تمام ایام هفته از ساعت ۱۱:۰۰ الی ۲۳:۰۰


رستوران خونه؛ یک برآورد درست از موقعیت جغرافیایی

اگر در میان بهترین رستوران های تهران به دنبال یک مکان آرام و دلنشین می‌گردید، باید اعتراف کرد که غذاهای رستوران خونه بسیار خوشمزه هستند. جالب است بدانید که رفتار پرسنل این مکان باتوجه‌به نظرات مشتریان بسیار محترمانه بوده و بهترین سرویس‌دهی را ارائه می‌دهند.

آدرس: تهران، چهارراه جهان کودک، به سمت حقانی شرقی، خیابان شهیدی، انتهای بن‌بست کمان، رستوران خونه


رستوران موبی؛ یک سلف‌سرویس دوست‌داشتنی

اگر در میان بهترین رستوران های تهران به دنبال یک سلف‌سرویس ویژه می‌گردید، رفتن رستوران موبی دیک را از دست ندهید. موبی دک جزو یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های سلف‌سرویس ویژه در تهران به شمار می‌رود که تنوع غذایی در آنجا بسیار بالا است.

در این مکان می‌توانید به انواع غذاهای ایرانی و فرهنگی دسترسی داشته باشید که شما قادر هستید در میان لیست بلندبالای آن غذای محبوب خود را با بالاترین کیفیت بچشید.

آدرس: تهران، خیابان سپهبد قرنی، چهارراه سپند، بالاتر از طالقانی، جنب بانک، پلاک ۱۹۸، رستوران موبی

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۹۰۵۰۴۱

ساعات کاری: تمام ایام هفته از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۶:۰۰


رستوران ۱۳۳ تهرانپارس؛ از نمونه‌ترین مکان‌های ایران

این رستوران نیز جزو یکی از بهترین رستوران های تهران است. این مکان با نام عجیب و گیرایی که دارد در منطقه شرق تهران و محدوده تهرانپارس واقع شده است، این رستوران از یک فضای بسیار لوکس و لاکچری برخوردار شده است که یک مقصد بسیار مناسب برای قرارهای عاشقانه و رسمی بسیار دلپذیر به شمار می‌رود.

در بهترین رستوران های تهران نظیر تهرانپارس قادر هستید که در یک لاین قرار گرفته و در مسیر یک میز بلندقدم زده و هر نوع غذایی که می‌خواهید با سفارش‌دادن طمع بی‌نظیر آن را بچشید. اگر به دنبال کشف غذاها با طمع‌های خارق‌العاده و درعین‌حال خوشمزه هستید، پیشنهاد می‌دهیم چشیدن غذاهای این رستوران را از دست ندهید.

رستوران ۱۳۳ تهرانپارس|بهترین رستوران های تهران
رستوران ۱۳۳ تهرانپارس|بهترین رستوران های تهران

آدرس: تهران، تهران پارس، چهارراه تیرانداز، خیابان رسالت، رستوران ۱۳۳ تهرانپارس

شماره تماس: ۰۲۱۷۷۷۲۴۱۶۱

ساعات کاری: تمام ایام هفته از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶:۰۰ و ۱۹:۰۰ الی ۲۳:۰۰


رستوران حس توران؛ رستورانی با تم اساطیر و سنتی

اگر به دنبال یک رستوران سنتی و درعین‌حال باکیفیت می‌گردید، رفتن به حس توران را به تأخیر نیندازید؛ چراکه جزو یکی از بهترین رستوران های تهران به شمار می‌رود. تم این رستوران درست مطابق همان تصورات داخل ذهنتان به‌صورت کاملاً سنتی است.

این مکان هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ طمع غذا در نوع خودش بی‌نظیر است؛ به همین دلیل رستوران حس توران یک مکان بسیار مناسب برای صرف غذا کنار خانواده و دوستان به شمار می‌رود.

فضای داخلی این رستوران بسیار هنرمندانه و تاریخی بوده؛ به‌نحوی‌که با پا گذاشتن درون این مکان حس می‌کنید به دوران حکومت کوروش بگیر برگشته‌اید. یک نکته جالب درمورد این رستوران سرو غذا روی شمشیرهای تزیینی است که هر شخصی را برای خوردن محتوای آن ترغیب و شگفت‌زده می‌کند.

رستوران حس توران|بهترین رستوران های تهران
رستوران حس توران|بهترین رستوران های تهران

این رستوران که جزو بهترین رستوران های تهران به شمار می‌رود، یک مکان بسیار مناسب برای جمع‌های بزرگ است؛ چراکه از حق انتخاب غذای بی‌شماری بهره‌مند خواهید شد. نرخ غذای این مکان نسبت به سایر رستوران‌ها بیشتر است؛ به همین دلیل این رستوران توران مخصوص قرارهای بسیار خاص و لاکچری است.

آدرس: تهران، خیابان فرشته، نیش خیابان نیلوفر و مریم غربی، طبقه دوم ساختمان رویال، ‌رستوران حس توران

شماره تماس: ۰۲۱۲۶۲۰۹۹۳۰

ساعات کاری: تمامی ایام هفته از ۸:۳۰ الی ۱:۰۰


رستوران اصیل؛ در قلب قیطریه

رستوران اصیل نیز جزو یکی از بهترین رستوران های تهران بوده که در قلب قیطریه واقع شده است. این رستوران با داشتن یک فضای منحصربه‌فرد و سرو غذا در ظروف مسی زیبایش به شما قول یک غذای خارق‌العاده و باکیفیت را می‌دهد.

غذا‌های سرو شده در این مکان همانند نامش، به اصل خودشان بسیار نزدیک هستند. درست است که این مکان نظیر هر جای پر طرف‌دار دیگری همیشه شلوغ است؛ اما مطمئن باشید که با یک‌بار رفتن مشتری دائم‌الگشنه آن خواهید شد. طبقه تأیید مدیر این رستوران، این مکان هیچ شعبه دیگری ندارد.

رستوران اصیل|بهترین رستوران های تهران
رستوران اصیل|بهترین رستوران های تهران

در این مکان شکم شما می‌تواند به انواع غذاهای نظیر کباب و دیگر غذاها دسترسی داشته باشد. رستوران قیطریه در عین سادگی که دارد بسیار شیک و منحصربه‌فرد است. آیا می‌دانستید که فضای داخلی این رستوران باتوجه‌به قواعد مینیمالسیم طراحی و چیده شده است؟

در بهترین رستوران های تهران همانند اصیل همه پرسنل از یک نوع لباس فرم جهت پذیرایی استفاده می‌کنند. یکی از ویژگی‌های جذاب این رستوران منوی متنوع و خوشمزه آن است.

آدرس: تهران، قیطریه، پایین‌تر از پارک قیطریه، جنب پارک پارسیان

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۰۰۱۶۹

ساعات کاری: تمام ایام هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۳:۰۰


رستوران هانی؛ یک سبک مدرن و اصالت

از دیگر بهترین رستوران های تهران که چلوکباب‌های آن ورد زبان شده، می‌توان به مجموعه رستوران‌های هانی اشاره کرد. در میان تمامی این شعبه‌ها رستوران‌های قیام، اندرزگوی و قیام دشت از باقی شعبه‌های آن معروف‌تر هستند.

در رستوران هانی می‌توانید علاوه بر کباب به غذاهای دیگری نظیر انواع خورش‌ها و خوراک‌ها دسترسی داشته باشید. سریال آشپزباشی جزو یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ایرانی به شمار می‌رود که فیلم‌نامه آن طبق یک روایت واقعی  نوشته شده است.

رستوران هانی تهران|بهترین رستوران های تهران
رستوران هانی تهران|بهترین رستوران های تهران

رستوران هانی نیز همانند آشپزباشی یکی از پرحاشیه‌ترین رستوران‌های شهر تهران است. رستوران هانی به‌قدری در سطح جهان معروف است که همه مردم از گوشه‌وکنار برای چشیدن طمع غذاهای این رستوران همیشه صف می‌شوند.

آدرس: ایران،‌ تهران شهرک غرب، بلوار دادمان، بلوار درختی، مجتمع تجاری خلیج‌فارس

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۳۸۵۸۳۸

ساعات کاری: هر روز هفته از ساعت ۹:۰۰ الی ۲۳:۵۹


دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *