سریال کره ای وکیل شگفت انگیز از شبکه دو سیما

5/5
آنچه در مطلب میخوانید:
سریال وکیل شگفت انگیز

بعد از مدت ها، شبکه دو سیما از شنبه ۸ مهرماه ۱۴۰۲، شروع به پخش یک سریال حقوقی کره ای به سریال وکیل شگفت انگیز کرده است. این سریال وکیل شگفت انگیز از شنبه تا چهارشنبه و در ساعات تعیین شده روی آنتن می‌رود. علاقمندان به سریالهای کره‌ای می‌توانند این سریال حقوقی ۲۲  قسمتی را از شبکه دو سیما دنبال کنند. در این مقاله از پیام سرا با ما همراه باشید تا از علت محبوبیت و موفقیت سریال وکیل شگفت انگیز با خبر شوید.

سریال وکیل شگفت انگیز
سریال وکیل شگفت انگیز

ساعت پخش سریال وکیل شگفت انگیز از شبکه دو سیما

طبق جدول پخش شبکه دو سیما، این سریال پر طرفدار کره‌ای، از شنبه هشتم مهر ماه، در روزهای شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۲۱:۱۰ دقیقه در ۴۵ دقیقه پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۲:۱۵ بامداد،۱۰ صبح و همچنین ۱۶:۲۰ خواهد بود.

داستان سریال وکیل شگفت انگیز

این سریال پربیننده، داستان دختر جوانی به نام وو یونگ وو را روایت می‌کند که علیرغم ابتلا به اوتیسم با درصد بالا، نمرات درخشانی را از دانشکده حقوق دانشگاه ملی سئول که مهم‌ترین دانشگاه کره جنوبی می‌باشد، فارغ‌التحصیل می‌ شود.

 اما مانند همه افراد مبتلا به اوتیسم چالش هایی در ارتباطات اجتماعی خود دارد، و هنگام  ورودی به مکان‌های جدید و افراد جدید دچار اضطراب و استرس می‌شود و هنگام برقراری ارتباط با دیگران توانایی درک کنایه ها و منظورها را ندارد. اما نکته اصلی این سریال این هست که وکیل وو دارای حافظه ای قوی و تحلیل بی نظیری می‌باشد که در حل پرونده‌های حقوقی به کمک او می‌آیند. با این حال به سختی در یکی از دو شرکت حقوقی معروف کشور کره استخدام شده، اما با برخوردهای متعصبانه و نامعقولی مواجه می‌شود که به کمک همکارانش و هوش و نابغه خود در رشته وکالت، خود را اثبات کرده و به یک وکیل مشهور تبدیل می‌‌شود.

نسخه اورجینال سریال وکیل شگفت انگیز

نام اصلی این سریال «وکیل ووی خارق العاده» (Extraordinary Attorney Woo) می‌باشد که با کارگردانی یو این شیک و در ۱۶ قسمت ۷۰ دقیقه‌ای منتشر شده‌است. قسمت اول آن در ۸ تیرماه ۱۴۰۱ از کانال‌های شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای «اسکای‌تی‌وی» کشور کره جنوبی، پخش شده و بعضی قسمت های آن از شبکه جهانی نتفلیکس منتشر شده است.

این سریال با همراهی بازیگران معروفی مانند پارک اون‌بین به عنوان نقش اصلی فیلم برداری شده است و بازیگران دیگری مانند کانگ تِی او، کانگ کی‌ یونگ و جانگ سونگ بیوم در این سریال حقوقی کره ای، نقش آفرینی کرده اند.

نسخه اورجینال سریال وکیل شگفت انگیز
نسخه اورجینال سریال وکیل شگفت انگیز

شهرت و محبوبیت سریال وکیل ووی خارق العاده

با توجه به اینکه در سال ۲۰۲۲ موج عظیمی از سریالهای کره‌ای با ژانر حقوقی منتشر شدند، سریال وکیل شگفت انگیز بخاطر موضوع جذابش که حول یک وکیل که مبتلا به اوتیسم می‌باشد ریتینگ و رتبه بندی بینندگان شدیدی را حین پخش به خود جلب کرد. این سریال کره‌ای با پخش قسمت اول ریتینگ ۰.۹۴% را کسب کرده و با روند صعودی با شیب زیاد در قسمت نهایی از ریتینگ ۱۷.۵% عبور کرد. و اینگونه در صدر سریالهای نتفلیکس قرار گرفت و مقام شهرت را از آن خود کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *