معرفی ۵ اپلیکیشن برای آموزش زبان انگلیسی

5/5
آنچه در مطلب میخوانید:
بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

آیا می‌توان از طریق بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی اقدام کرد؟ زبان انگلیسی یکی از مهم‌ترین زبان‌های جهان است که برای ارتباط، تحصیل، کار و سفر به آن نیاز داریم.

اگر این سوال برایتان پیش آمده است که چطور می‌توانید در خانه و بدون مراجعه به آموزشگاه، زبان انگلیسی را یاد بگیرید؟ پاسخ این سوال استفاده از یک اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی حرفه‌ای است.

اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی به شما کمک می‌کنند که در هر زمان و مکان با بهترین اپلیکیشن موبایل برای آموزش زبان اقدام کرده و تمرینات خود را انجام دهید. در این مقاله چند نمونه از بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی
بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

بهترین اپلیکیشنهای‌ آموزش زبان انگلیسی

اگر قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارید، می‌توانید از یک اپلیکیشن در این زمینه کمک بگیرید. همچنین اگر زبان انگلیسی‌تان خوب است، می‌توانید با نصب بهترین اپلیکیشن برای آموزش زبان انگلیسی به تقویت زبان خود پرداخته و دانش خود را در این زمینه ارتقا دهید.

بهترین آموزشگاه های زبان

اگر به دنبال اپلیکیشنی هستید که نیاز‌هایتان را به خوبی برآورده کند، برای دانلود به وب‌سایت پیامسرا مراجعه کنید.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی
اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Duolingo

اپلیکیشن Duolingo یکی از محبوب‌ترین و بهترین اپلیکیشن برای آموزش زبان انگلیسی است که بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند که به کمک بازی‌‌های جذاب، زبان انگلیسی را از سطح مبتدی تا پیشرفته یاد بگیرید.

شما در این برنامه می‌توانید درس‌های کوتاه و متنوعی را دنبال کنید که شامل لغات، عبارات، گرامر، تلفظ و فرهنگ‌های زبان انگلیسی هستند.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Memrise

این اپلیکیشن جزو بهترین اپلیکیشن برای آموزش زبان انگلیسی است که روی حافظه و تکرار تمرکز دارد. اپلیکیشن Memrise به شما کمک می‌کند تا با استفاده از تصاویر، صداها، فلاش کارت‌ها و فنون حافظه‌ای، عبارات و لغات زبان انگلیسی را به‌خاطر بسپارید و در مکالمات واقعی استفاده کنید.

شما می‌توانید دروس مختلف را بر اساس سطح، هدف، علاقه خود و نوع زبان (بریتانیایی یا آمریکایی) انتخاب کرده و با تمرین روزانه شاهد پیشرفت خود باشید.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Busuu

یکی دیگر از مهم‌ترین و بهترین اپلیکیشن برای آموزش زبان انگلیسی اپلیکیشن Busuu است که روی تعامل و جامعه تمرکز دارد. این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند که با استفاده از درس‌های جذاب و عمل‌گرا، زبان انگلیسی را از سطح مبتدی تا پیشرفته یاد بگیرید.

شما در این برنامه می‌توانید مهارت‌های شنیداری، صحبت‌، خواندن و نوشتن خود را تقویت کرده و با موضوعاتتی همچون خانواده، کار، سفر و فرهنگ آشنا شوید. همچنین می‌توانید با اعضای جامعه Busuu که بومی زبان انگلیسی هستند، تعامل داشته باشید و نظرات آن‌ها را دریافت کنید.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Babbel

در معرفی بهترین اپلیکیشن برای آموزش زبان انگلیسی نمی‌توان از برنامه آموزش زبان Babbel غافل شد که روی مکالمات واقعی تمرکز دارد. این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند که با استفاده از درس‌های کاربردی و سفارشی شده، زبان انگلیسی را از سطح مبتدی تا پیشرفته یاد بگیرید.

شما می‌توانید لغات، عبارات، گرامر و تلفظ زبان انگلیسی را یاد بگیرید و با موضوعات مختلفی مانند خرید، رستوران، هتل و سلامتی تمرین کنید. همچنین می‌توانید بازخورد فوری درباره پاسخ‌های خود دریافت کنید و اشتباهات خود را رفع کنید.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Lingoda

Lingoda  یک اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی است که روی کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی تمرکز دارد. این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا با استفاده از کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی با اساتید باتجربه و بومی، زبان را به‌صورت گروهی یا خصوصی کامل یاد بگیرید.

شما می‌توانید بر اساس سطح، هدف، زمان و بودجه خود، کلاس‌های مناسب را رزرو کنید و در آن‌ها شرکت کنید. همچنین می‌توانید محتوای آموزشی، تمرینات و گزارش پروژه را در دسترس داشته باشید و گواهینامه رسمی در پایان هر سطح دریافت کنید.

نکات مهم در انتخاب بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی
نکات مهم در انتخاب بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

نکات مهم در انتخاب بهترین اپلیکیشن برای آموزش زبان انگلیسی

برای اثربخش‌بودن هر روش از یادگیری زبان انگلیسی باید طبق برنامه‌ای صحیح پیش رفت. در صورتی که برای استفاده از نرم‌افزارها هیچ برنامه‌ای نداشته باشید، مطمئناً نتیجه‌ای مطلوبی دریافت نخواهید کرد و وقت خود را بیهوده هدر می‌دهید.

برای بالا بردن سطح اطلاعات خود در مورد انتخاب بهترین اپلیکیشن زبان انگلیسی بد نیست سری به سایت پیامسرا بزنید.

تعیین سطح

قبل از هر کاری باید بدانید که سطح زبان انگلیسی شما چقدر است و چه نیازهایی دارید. برای این کار می‌توانید از یک آزمون تعیین سطح استفاده کنید که نشان می‌دهد در چه سطحی از مبتدی تا پیشرفته قرار دارید و چه بخش‌هایی را باید تقویت کنید.

مشخص کردن هدف

بعد از تعیین سطح، باید بدانید که چرا می‌خواهید زبان انگلیسی را یاد بگیرید و چه هدفی دارید. آیا می‌خواهید برای سفر، تحصیل، کار، علاقه شخصی یا هر دلیل دیگری زبان انگلیسی را فرابگیرید؟ هدف شما تعیین‌کننده نوع و محتوای بهترین اپلیکیشن برای‌ آموزش زبان انگلیسی است که باید انتخاب کنید.

برای مثال، اگر می‌خواهید برای سفر زبان انگلیسی را یاد بگیرید، بهتر است از یک اپلیکیشن استفاده کنید که به شما لغات و عبارات رایج در مکالمات روزمره و فرهنگ‌های مختلف را آموزش دهد.

پیدا کردن روش مناسب

هر فردی شیوه و سبکی در یادگیری زبان انگلیسی دارد. شما باید بدانید که کدام روش برای شما مناسب‌تر است و بهترین اپلیکیشن‌ برای آموزش زبان انگلیسی را انتخاب کنید که با روش شما همخوانی داشته باشد.

مثلاً وقتی شما روش شنیداری را بهتر می‌پسندید؛ بنابراین باید از یک اپلیکیشن استفاده کنید که درس‌های صوتی، پادکست‌ها، فیلم‌ها و آهنگ‌های زبان انگلیسی را به شما آموزش دهد.

بهترین اپلیکیشن‌ برای آموزش زبان انگلیسی
بهترین اپلیکیشن‌ برای آموزش زبان انگلیسی

توجه به زمان و بودجه

یادگیری زبان انگلیسی نیاز به تلاش و تمرین مستمر دارد. شما باید برای خود یک برنامه منظم و مشخص داشته باشید. مثلاً اینکه چقدر در روز یا در هفته می‌توانید برای زبان انگلیسی وقت بگذارید یا چقدر هزینه برای خرید یک اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی پرداخت کنید.

بعضی از اپلیکیشن‌ها رایگان هستند، بعضی دارای نسخه رایگان و نسخه پولی هستند و بعضی تنها دارای نسخه پولی هستند. برای آموزش رایگان زبان انگلیسی شما باید باتوجه‌به زمان و بودجه خود، مناسب‌ترین اپلیکیشن را برای‌ آموزش زبان پیدا کنید.

سخن نهایی

حال که با بهترین اپلیکیشن‌ برای آموزش زبان انگلیسی آشنا شدید، می‌توانید با خیال آسوده از این اپلیکیشن‌ها استفاده کرده و در خانه و با کمترین هزینه زبان انگلیسی را که از مهم‌ترین نیازهای هر شخصی در جامعه امروزی به شمار می‌آید را به خوبی یاد بگیرید.

مهم این است که اپلیکیشن مناسب خود را بر اساس نکات مهمی که در بالا گفتیم، انتخاب کنید و با تلاش و تمرین مداوم، سطح زبان خود تقویت کنید.

سؤالات متداول

  1. سطح زبان انگلیسی چگونه تعیین می‌شود؟

از طریق آزمون

  1. بهترین اپلیکیشن برای یادگیری زبان انگلیسی چیست؟

Duolingo، Memrise، Babbel و…

  1. آیا همه اپلیکیشن‌های زبان انگلیسی پولی هستند؟

خیر اپلیکیشن‌های رایگان هم وجود دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *